نگهداری
قرارداد سرویس و نگهداری سانترال
با توجه به نا آشنا بودن پرسنل شرکتها، عقد قرارداد سالیانه سرویس و نگهداری دستگاه های سانترال در کوتاه ترین
زمان، بهترین روش برای مشتریان خصوصا درشهر تهران است.
* از مزایای قرارداد نگهداری سانترال می توان به شرح زیر نام برد :
– آسودگي خاطر مشتریان در هنگام بروز اشكال يا خطا در ارتباطات تلفني و رضایت کامل مشتریان ازتمامی خدمات
– از کارکرد صحیح و بهینه دستگاه ها اطمینان حاصل می شود و از بهره وری بالاتر سازمان، برخوردار خواهید شد.
– خدمات نگهداری راه حلی جامع برای سازمانهایی که می خواهند باهزینه کمتر تعمیرات، تلفن و سیستمهای
ارتباطی را انجام دهند.
– کاهش اشتباهات بوجود امده در اثر نا آشنا بودن با طراحی سانترال
شرایط عقد قرارداد:
۱- مدت قرارداد، به درخواست کافرما یکساله یا بیشتر خواهد بود
۲ – مدت زمان رفع خرابی، بعد از اعلام خرابی توسط کارفرما حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد
۳- هزینه تعمیر و اقلام مصرفی مثل سر سوکت، سیم خط، بند گوشی و….. به عهده کارفرما میباشد.
۴- تعداد بازدید توسط کارفرما مشخص می شود.
۵_اگر کارت،پاور یا بوردهای دستگاه خراب شود و کارفرما درخواست کارت یا پاور یا بورد جایگزین به صورت امانی کند،
قیمت قرار داد بیشتر خواهد شد.
۶ – بعد از بازدید مجموعه و فعال بودن داخلی ها، فقط پیمانکار موظف است که همون تعداد داخلی را پشتیبانی کند.
در صورت اضافه شدن قسمتی یا داخلی ها هزینه داکت کشی و کابل کشی جدا گانه محاسبه میشود.