در حال بارگزاری ...

اضافه کردن خط داخلی به سانترال

هر کاربر دستگاه سانترال یک “داخلی” نامیده می شود، در حقیقت هر کارمندی که بر روی میز خود تلفن داشته باشد داخلی درون سازمانی حساب می شود. با گسترش هر مجموعه، یکی از خدماتی که به شدت نیاز می شود، اضافه کردن خط داخلی به سانترال است. استخدام کارمند جدید باعث می ‌شود تا نیاز به وجود داخلی برای او بیشتر احساس شود.

نحوه اضافه کردن خط داخلی به سانترال

دستگاه ارتباطی پاناسونیک برای کاربران خود در حالت عادی 3 مدل داخلی در نظر گرفته است.

آنالوگ، دیجیتال و هیبرید

این دسته بندی بر اساس ظاهر گوشی، کاربردهای آن، نوع سیم کشی و در نهایت بودجه ‌ای که برای خرید در نظر دارند، متفاوت است.

به طور مثال گوشی آنالوگ KX-T7705 یک گوشی دارای صفحه نمایشگر LCD است که در عین دیدن شماره فرد تماس گیرنده (داخلی، خط شهری و یا موبایل) امکان انتقال تماس را به داخلی دیگر از طریق کلید FLASH دارد،

اما تلفن کارشناسی KX-DT333 که دیجیتال است کاربری کاملاً متفاوت دارد.

وجود کلید های کناری تلفن برای مدیریت بهتر خطوط شهری یا داخلی خاص DSS، دارای کلید های مدیریت تماس مانند TRANSFER، HOLD و حتی کلید های جهت برنامه ریزی داخلی به صورت اختصاصی می باشد.

اضافه کردن خط داخلی به سانترال

برنامه ریزی برای اضافه کردن خط داخلی به سانترال

برای این کار اول مدل دستگاه سانترال را مشخص کنید و دقت کنید که فضا و بستر آماده برای تعریف یک داخلی جدید وجود دارد .سپس بر اساس نوع پورت خالی می توانید از گوشی خاص استفاده کنید. اگر دستگاه جای خالی نداشت در نظر داشته باشید که بر اساس تلفن مورد نظر خود باید کارت افزایشی تهیه کنید مثلا برای گوشی KX-T7665 شما باید کارت افزایشی دیجیتال KX-TDA0172 تهیه کنید (در سانترال پر ظرفیت به جز سری KX-NS) پس از اینکه مدل دستگاه مشخص شد و کارت و تلفن نیز آماده شد اینک زمان برنامه ‌ریزی است.

در سری کم ظرفیت مانند kx-tes824 از طریق تلفن اپراتوری 7730 برنامه‌ ریزی انجام می ‌شود اما در سری پرظرفیت این تنظیمات به کمک رایانه ‌ای که به مرکز تماس متصل است و نرم افزار پاناسونیک امکان‌پذیر خواهد شد.

در آخر ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پرگاس پاناسونیک با بیش از ده سال حضور موثر در بازار پاناسونیک مفتخر به انجام خدمات ذیل است:

  • تعمیرات دستگاههای پاناسونیک
  • تعمیر سانترال پاناسونیک
  • فروش تلفن پاناسونیک
  • فروش سانترال پاناسونیک
  • تعمیر سانترال پاناسونیک تلفن و باکس و
  • فروش تلفن و باکس و سانترال پاناسونیک

ارتباط با ما
تهران – سعدی جنوبی – کوچه خوانساری – مجتمع امیر کبیر – طبقه اول – واحد ۱۰۵
۰۲۱-۳۳۹۴۷۰۷۲
info@pargaspanasonic.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...