حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

کارت دیزا یا کارت تلفن گویا پاناسونیک

کارت دیزا یا کارت تلفن گویا پاناسونیک

 

 

مطلبی که امروز برایتان آماده کرده ایم در رابطه با کارت دیزا یا کارت تلفن گویا پاناسونیک است.

اما شاید برای شما سوال باشد که کارت جانبی سانترال چیست.

محصول سانترال ۸۲۴ پاناسونیک در بیس اولیه خود کارت اصلی شهری و داخلی را دارا است.

اما شاید نیاز سازمانی با این تعداد خطوط داخلی و شهری برطرف نشود و نیاز باشد که تعداد بیشتری خطوط در اختیار شرکت قرار گیرد.

در این جا ما از کارت جانبی توسعه استفاده می کنیم. این کارت افزایش دهنده خطوط داخلی و شهری است.

که یکی از کارت های جانبی ۸۲۴ محسوب می شود.

کارت دیزا پاناسونیک و نیز کارت کالرآیدی پاناسونیک هم از کارتهای کمکی پاناسونیک مدل ۸۲۴ است.

همان طور که میدانید سانترال ۸۲۴ جز سانترال های کم ظرفیت پاناسونیک محسوب می شود.

سانترال ۸۲۴ قابلیت این را دارد که کارت های جانبی را پوشش دهد.

از جمله کارت های جانبی که بسیار پر کاربرد است کارت دیزا پاناسونیک می باشد.

 

 سانترال 824 
سانترال ۸۲۴

 

کارت دیزا پاناسونیک یا همان اپراتور گویا چیست؟

کارت دیزا پاناسونیک یا همان اپراتور گویا برای معرفی داخلی های مختلف به کار می رود.

قطعاً بارها برای شما نیز پیش آمده است که هنگام تماس با یک سازمان یا شرکت به صورت پیش فرض اطلاعاتی را درباره ی داخلی های مختلف آن

دریافت می کنید تا بتوانید به راحتی به هدف خود برسید.

تلفن گویا به مانند یک اپراتور کاملاً خودکار عمل می کند و در واقع رابط اصلی بین مشتری و کارمند هدف و یا قسمت مورد نظر مشتری از

برقراری تماس با آن سازمان می باشد.

دیزا یکی از کارت های مهم سیستم سانترال است که از آن تحت عنوان اپراتور گویا نیز نام برده می شود.

وظیفه این کارت بیان کردن برخی از اطلاعات شرکت از جمله داخلی ها در هنگام تماس است.

این کارت در انواع مدل های سانترال کاربرد دارد و قسمتی از عملکرد این دستگاه وابسته به این قطعه است.

معمولا سانترال در حالت کلی در دو مدل کم ظرفیت و پرظرفیت تولید و عرضه میشود که در

هریک از مدل ها تفاوت دارد.

تفاوت اول اینست که در دستگاه های سانترال کم ظرفیت ، به طور پیش فرض دیزا به

همراه یک کانال تعبیه شده است.

با وجودی که در شرکت هایی که ترافیک تماس بالاست یک کارت در دستگاه سانترال نصب کرده و

به این وسیله ترافیک تماس را افزایش می دهند.

یکی دیگر از تفاوت های کارت اپراتور گویا یا دیزا در این دو مدل این است که دستگاه سانترال کم ظرفیت ۸۲۴ تنها

قابلیت پشتیبانی از دو کانال دیزا را دارد.

در حالی که مدل های با ظرفیت بیشتر به صورت پیش فرض دو دیزا دارند.

تعداد کارت اپراتور گویادر این مدل ها قابل افزایش است، آنچنان که ترافیک تماس را تا ۱۲ تماس در لحظه نیز می توان افزایش داد. 

این کارت مزایایی هم دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

۳ مزیت مهم استفاده از کارت دیزای سانترال

همانطور که گفتیم، کارت دیزا وظایف مختلفی در سانترال دارد.

استفاده از این کارت مزایایی را برای کاربران به همراه دارد که بطور کلی در جهت رضایت کاربران ، کاهش هزینه های شرکت و

کاهش زمان تماس تاثیر بیشتر و بهتری دارد.

در ادامه به تشریح این مزایا خواهیم پرداخت.

یکی از مهم ترین مزایای آن ، ارتقای رضایت کاربران است.

به این معنی که وقتی شخص با شماره شرکت تماس می گیرد و پیغام برایش پخش می شود، راحت تر به داخلی مورد نظرش متصل شده و

به این ترتیب، رضایت بیشتری خواهد داشت.

دیگر اینکه وقتی شما به عنوان یک کارفرما از کارت تلفن گویا در سانترال استفاده کنید،

دیگر نیازی به چندین نفر نیروی انسانی برای پاسخ دادن به تماس ها نخواهید داشت.

در اینصورت هزینه های شرکت کاهش می یابد و نیروی انسانی کمتری برای این کار نیاز است.

علاوه بر اینها  زمانی که کاربران با سانترال تماس می گیرند، می توانند تنها با

فشردن یک کلید به بخش داخلی و بخش مد نظرشان متصل شوند.

این مساله باعث می شود که زمان کمتری را صرف کرده و مجبور به منتظر ماندن در زمان طولانی نباشند.

بنابراین کارت تلفن گویا می تواند زمان تماس را نیز به حداقل برساند.

 

کارت دیزا سانترال های کم ظرفیت

همانطور که از اسم این دستگاه های سانترال مشخص است از آن ها می توان برای راه اندازی کسب وکارهای کوچک استفاده کرد.

کارت KX-TE82491 اگر در محیط خود از دستگاه های سانترال کم ظرفیت مانند  tes824 و tem824 استفاده می کنید می توانید به

راحتی از یک کانال تلفن گویا به صورت پیش فرض بهره مند شوید.

این یک کانال به مشتریان اجازه می دهد تا به راحتی بتوانند به نیاز های خود برسند و با داخلی مورد نظر خود ارتباط برقرار نمایند.

اگر بخواهیم از ظرفیت بالاتر برای تلفن گویا در سانترال های کم ظرفیت استفاده نماییم باید حتما از 

کارت دیزا te82491 استفاده نماییم که باعث می شود یک کانال تلفن گویا دیگر نیز به سانترال اضافه شود.

باید به این نکته توجه داشت که سانترال های کم ظرفیت فقط توانایی پشتیبانی از دو کانال تلفن گویا را دارند.

 

 

 

کارت دیزا
کارت دیزا

 

کارت دیزا سانترال های پرظرفیت سری TDA و TDE

با توجه به امکانات بیشتر و ظرفیت بالاتر این دستگاه می توانیم از

کانال های تلفن گویا بیشتری بر روی آن ها استفاده نماییم.

 برخلاف دستگاه های کم ظرفیت که به صورت پیش فرض یک کانال دیزا بر روی خود داشتند در سانترال های پرظرفیت مانند سری TDA و 

TDE خبری از کانال تلفن گویا پیش فرض نیست و تمامی امکانات آن را باید از طریق نصب کارت های مختلف به وجود آورد.

 

 

 کارت دیزا سانترال های پرظرفیت سری TDA و TDE
کارت دیزا سانترال های پرظرفیت سری TDA و TDE

 

کارت OGM یا همان کارت دیزا پاناسونیک KX-TDA0191

 

کارت آپشنال KX-TDA0190 برای استفاده از دیزا یا منشی تلفنی در سانترال های پرظرفیت می توان از دو کارت دیزا TDA0191 و 

TDA0192 استفاده نمود.

با نصب کارت TDA0192 می توان به راحتی از دو کانال دیزا بر روی دستگاه سانترال پاناسونیک استفاده نمود.

 در برخی از شرکت ها حجم بالای مراجعات مشتریان و همچنین ارتباطات بیشتر شرکت باعث می شود تا از

کارت TDA0191 با قابلیت پشتیبانی از ۴ کانال دیزا به طور همزمان استفاده کرد.

یعنی اگر از این کارت ها بر روی دستگاه سانترال استفاده نماییم می توان به راحتی نیاز های ۴

مشتری را به طور همزمان و در یک لحظه از طریق منشی تلفنی پاسخگو بود.

با نصب و استفاده از کارت دیزا TDA0191 می توان از امکانات بی نظیری مانند توانایی ضبط  ۶۴

پیغام مختلف به مدت ۸ دقیقه این کارت ها استفاده نمود.

 

 کارت دیزا پاناسونیک KX-TDA0191
کارت دیزا پاناسونیک KX-TDA0191

 

کارت دیزا سانترال های تحت شبکه سری NS پاناسونیک

سانترال های تحت شبکه مانند  NS500 به صورت پیش فرض دو کانال تلفن گویا بر روی خود دارند. این کانال ها باعث می شود تا این دستگاه ها از

نصب کارت دیزا پاناسونیک برای استفاده از قابلیت تلفن گویا کاملاً بی نیاز باشند.

با استفاده از نصب کارت های DSP بر روی این دستگاه مانند کارت NS5110 می توان به

راحتی این تعداد پیش فرض کانال های  تلفن گویا را به ۶۴ کانال همزمان افزایش داد.

این امر باعث می شود تا مشتریان زیادی که از طریق بستر شبکه با خطوط این سانترال ها ارتباط برقرار

می کنند هیچ مشکلی برای رسیدن به هدف خود نداشته باشند.

 

تفاوت منشی تلفنی سانترال های سری NS با سری TDA و TDE پاناسونیک

 

یکی از تفاوت های سانترال های پرظرفیت سری TDA و TDE با سانترال های سری NS ،

داشتن تلفن گویا بصورت پیش فرض است که برای راه اندازی تلفن گویا ساده در سانترال های سری NS مانند سانترال NS500 نیازی به

کارت مخصوص دیزا ندارد که این قابلیت بزرگی برای شرکت نوپا و کوچک می باشد.

توجه داشته باشید که برای راه اندازی مرکز تماس حرفه ای

(تلفن گویای کاملا هوشمند با صف انتظار مشتریان ، ضبط مکالمات ، نظرسنجی از مشتریان ، گزارشگیری حرفه ای از مکالمات و …)

 باید کارت DSP ، کارت حافظه پاناسونیک و لایسنس های مورد نیاز را برای مرکز تلفن سری NS خود تهیه کنید .

برای راه اندازی مرکز تماس حرفه ای بر روی سانترال های سری TDA و TDE باید از

 صندوق صوتی پاناسونیک مانند TVM200  استفاده کنید که بصورت جداگانه در کنار مرکز تلفن نصب می شود.

همانطور که گفته شد سانترال های سری NS نیازی به تهیه این تجهیزات (صندوق صوتی TVM)  ندارند و

با تهیه کارت حافظه ، کارت DSP و لایسنس می توانید از تمام قابلیت های مرکز تماس استفاده کنید.

 

 

 

 

ارتباط با ما

تهران – سعدی جنوبی – کوچه خوانساری – مجتمع امیر کبیر – طبقه اول – واحد ۱۰۵

۰۲۱-۳۳۹۴۷۰۷۲
info@pargaspanasonic.ir

0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)
pargas
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

X