در حال بارگزاری ...

نرم افزار گزارش گیری سانترال پاناسونیک

 

در این بخش می خواهیم با نحوه ی استفاده از  نرم افزار گزارش گیری سانترال پاناسونیک  آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

نرم افزار گزارش گیری سانترال پاناسونیک (تماس های گرفته و پاسخ داده شده )

نرم افزار گزارش گیری سانترال مجموعه ای از گزارشات تماس های ورودی و خروجی دستگاه سانترال و داخلی های آن می باشد که از طریق آن

می توانید تماس های دریافتی و خروجی خود را ثبت کنید.

این نرم افزار در مدل های متنوع روی کامپیوتر نصب می شود و با دستگاه سانترال مرتبط می شود.

این نرم افزار با مدل های متنوع قابلیت ارتباط با سانترال های پاناسونیک را دارد.

که مدل های KX-TES824 و KX-TDA100 تا KX-TDA600 و KX-TDE100 تا KX-TDA600 و KX-NS500 …… را دارا می باشد.

نرم افزار گزارش گیری سانترال پاناسونیک

 

نرم افزار گزارش گیری سانترال روی سیستم عامل ویندوز نصب می شود .

قابلیت تجمیعی از گزارشات تماس های داخلی  و خطوط شهری ویژگی دیگری است که بسیاری از سازمان ها و

شرکت ها که از سانترال های پر ظرفیت استفاده می کنند را نیز متقاعد و علاقه مند به داشتن این نرم افزار ارزشمند کرده است.

ارتباط دستگاه سانترال  با نرم افزار گزارش گیری از طریق کابل RS232 یا LAN می باشد.

نرم افزار گزارش گیری سانترال پاناسونیک

با استفاده از کابل این نرم افزار گزارشات متنوعی نظیر، تاریخ و زمان هر تماس،

وضعیت تماس که تماس ورودی و یا تماس خروجی می باشد و اطلاعاتی در مورد شماره تماس گیرنده و

مقصد تماس و همچنین خطوط شهری و داخلی های مرتبط با تماس را ارائه می نماید.

قابلیت جستجو بر اساس خطوط شهری یا داخلی و همچنین فیلتر زمانی گزارشات از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.

نرم افزار ثبت تماس های ورودی و خروجی سانترال راه کاری مناسب برای شرکت ها و سازمان ها جهت واکاوی وضعیت تماس های تلفنی و

ارتباطات سازمان می باشد.

نرم افزار ثبت تماس های ورودی و خروجی سانترال راه کاری مناسب برای شرکت ها و سازمان ها جهت واکاوی وضعیت تماس های تلفنی و

ارتباطات سازمان می باشد.

نرم افزار ثبت تماس های ورودی و خروجی سانترال راه کاری مناسب برای شرکت ها و سازمان ها جهت واکاوی وضعیت تماس های تلفنی و

ارتباطات سازمان می باشد.

نرم افزار گزارش گیری سانترال پاناسونیک
نرم افزار گزارش گیری سانترال پاناسونیک

ویژگی های نرم افزار گزارش گیری سانترال پاناسونیک:

قابلیت اتصال نرم افزار گزارش گیری با مدل های مختلف سانترال پاناسونیک
قابلیت تعریف تعرفه مکالمات برای استانی،بین استانی،خارج از کشور برای محاسبه پشتیبانی از مشتریان و یا ارزیابی عملکرد پرسنل
قابلیت ثبت مکالمات داخلی،شهری،بین شهری بصورت دسته بندی شده
امکان ثبت جزئیات تماس در کارتابل هر مشتری،سازمان،سرنخ فروش،تامین کننده و …بصورت مجزا
قابلیت تعریف داخلی هر کاربر
امکان باز شدن پنجره popup به محض تماس مشتری
امکان بازکردن کارتابل مشتری،سرنخ،سازمان،تامین کننده تنها با کلیک بر روی پنجره popup
امکان ثبت مشتریان ناشناس با کلیک بر روی پنجره popup
امکان گزارش گیری از تماس های خطوط داخلی با قابلیت تعیین زمانبندی
امکان گزارش گیری از تماس های خطوط شهری با قابلیت تعیین زمانبندی
امکان ایجاد صورتحساب برای هر کدام از خطوط داخلی با قابلیت تعریف زمان شروع و پایان
امکان ایجاد صورتحساب برای هر کدام از شماره های مختص به مخاطبان با قابلیت تعریف زمان شروع و پایان
و…

نکته مهم در مورد این نرم افزار داشتن کارت (کالر آیدی) بر روی مرکز میباشد.

جهت اطلاع از قیمت نرم افزار گزارش گیری سانترال پاناسونیک می توانید با واحد فروش پرگاس پاناسونیک تماس حاصل فرمایید.

 

 

ارتباط با ما

تهران – سعدی جنوبی – کوچه خوانساری – مجتمع امیر کبیر – طبقه اول – واحد ۱۰۵
۰۲۱-۳۳۹۴۷۰۷۲
info@pargaspanasonic.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...