معرفی تلفن پاناسونیک مدلTG6711

در این مقاله می خواهیم به معرفی تلفن پاناسونیک مدلTG6711 بپردازیم پس با پرگاس پاناسونیک همراه باشید .

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6711 یک تلفن با طراحی ساده برای مکالمات روزانه در اداره و خانه است.

این تلفن بی سیم پاناسونیک دارای یک گوشی تلفن بی سیم است که بر روی یک پایه قرار گرفته است.

صفحه نمایشگر 1/8 اینچی LCD تلفن بی سیم پاناسونیک مدلTG6711 به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توانید اطلاعات تماس، تاریخ، زمان و سایر موارد کاربردی را روی آن مشاهده کنید.

طراحی و ساخت

تلفن بی سیم پاناسونیک با ظاهری شیک و مدرن دارای ابعاد 108x91x82 میلی متر و وزن 140 گرم می باشد حجم و وزن مناسبی دارد که جای کمی بر روی میز کار به خود اختصاص می دهد و حمل و جابجایی آسانی دارد. در رنگ مشکی معرفی شده و جنس بدنه تلفن از پلاستیک مرغوب و با کیفیت تهیه و به تولید رسیده که در برابر ضربات احتمالی مقاومت بالایی دارد و آسیب نمی بیند. 

معرفی تلفن پاناسونیک مدلTG6711

قابلیت استفاده در قطع برق

این تلفن از قابلیت Power Back-Up Operation برخوردار است. بعد از قطعی برق گوشی بی سیم را روی پایه قرار ‌دهید و یک دقیقه صبر نمایید،با استفاده از اسپیکر گوشی بدون برداشتن از روی پایه می توانید صحبت کنید.

ECO

با استفاده از حالت ECO شما می‌توانید مصرف انرژی تلفن را تا 90% کاهش دهید. فعال کردن این حالت با یک کلید به صورت تک لمسی امکان‌پذیر است. همچنین در این حالت با تولید سیگنال کمتر، آسیب کمتری به طبیعت اطراف شما وارد می‌شود.

تقویم و منوی فارسی

این تلفن دارای تقویم و منوی فارسی است که حتی افرادی که به زبان انگلیسی آشنایی ندارند نیز با تنظیمات منو می توانند زبان آن را فارسی کرده و به راحتی با آن کار کنند.

حالت Night Mode

شما می‌توانید تلفن خود را در ساعات خاصی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید تا در هنگام تماس، زنگ نخورد. این امکان برای ساعات استراحت بسیار مناسب است تا آرامش برقرار باشد.

در آخر ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پرگاس پاناسونیک با بیش از ده سال حضور موثر در بازار پاناسونیک مفتخر به انجام خدمات ذیل است:

ارتباط با ما
تهران – سعدی جنوبی – کوچه خوانساری – مجتمع امیر کبیر – طبقه اول – واحد ۱۰۵
۰۲۱-۳۳۹۴۷۰۷۲
info@pargaspanasonic.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *