نحوه ضبط پیام گویا خوش‌آمدگویی در گوشی تلفن پاناسونیک

اپراتور گویا یا منشی اتوماتیک ، دیزا، پیام خوش آمد گویی ویا هر اسم دیگری که می‌تواند داشته باشد، قابلیتی از دستگاه های سانترال پاناسونیک است.
که این امکان را به شما می‌دهد تا پیامی برای خوش آمد گویی و راهنمایی برای فرد تماس گیرنده بر روی دستگاه سانترال خود ذخیره کرده تا بتواند از طریق این پیام، بخش های مجموعه خود را معرفی کند.

پرگاس پاناسونیک در این مقاله شما را با نحوه ی ضبط پیام گویا خوش آمد گویی و تغییر صدای اپراتور گویای پاناسونیک آشنا می کند.

 

نحوه ضبط پیام گویا خوش‌آمدگویی در گوشی تلفن پاناسونیک

نحوه ضبط پیام گویا خوش‌آمدگویی در گوشی تلفن پاناسونیک

نکته :

برای راه اندازی و تغییر صدای اپراتور گویای پاناسونیک باید اول متناسب با دستگاه سانترال خود، کارت تلفن گویای مربوط را خریداری و نصب کنید.
که برای خرید این کارت در سری کم ظرفیت با مدل kX_TES82491 و در سری سانترال پرظرفیت و تحت شبکه با مدل KX_TDA0190 و

یا KX_TDA0191 پرگاس پاناسونیک شما را راهنمایی می کند.

روش ضبط صدای سانترال و ضبط پیغام تلفن گویا سانترال پاناسونیک

آموزش تغییر صدای تلفن گویای سانترال پاناسونیک و ضبط پیام ورودی سانترال برای منشی تلفنی یا همان تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 با تلفن مدیریتی KX-T7730 و ضبط صدای تلفن گویا سانترال های پر ظرفیت TDA و TDE با تلفن KX-T7665 و دیگر تلفن های دیجیتال مانند KX-DT333 به همراه روش ضبط پیام لایه های زیرین تلفن گویا، در این قسمت در دسترس مشتریان گرامی قرار گرفته است.

روش ضبط پیام تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 و KX-TEM824

برای انجام این کار باید ابتدا با تلفن مدیریتی KX-T7730 به پورت مدیریتی دستگاه متصل شوید و پس از آن برای ضبط صدای تلفن گویا به شکل زیر عمل نمایید.

برای پیام اصلی یا همان پیام ورودی و خوش آمد گویی:

  1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید
  2. عدد ۹ راوارد نمایید
  3. عدد ۱ را وارد کنید
  4. مجددا عدد ۱ را وارد کنید
  5. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید
  6. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.

 

برای پیام لایه های بعدی تلفن گویا:

 

پیام لایه های بعدی زمانی استفاده می شود که شما پس از پیام خوش آمد گویی و شماره گیری یک عدد کاربر را به یک مقصد خاص متصل نکنید، برای مثال پس از پیام خوش آمد گویی کاربر برای ارتباط با واحد فروش عدد یک را شماره گیری کرده است و در این شرایط ما یک منوی تلفنی دیگر برای معرفی بخش های مختلف واخد فروش داشته باشیم.

 

در این شرایط پیام مربوط به منو های زیرین به این شکل ضبط می گردد.

 

  1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید
  2. عدد ۹ راوارد نمایید
  3. عدد ۳ را وارد کنید
  4. عدد ۱ را وارد کنید
  5. وارد نمودن ستاره (*)
  6. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید
  7. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.

 

به این ترتیب می توانید پیام مورد نظر خود را برای معرفی شرکت و بخش های مختلف مجموعه خود نظیر واحد فروش، پشتیبانی و غیره به مشتریان معرفی کنید و در صورت لزوم پیام های مرتبط با منو های دیگر را نیز ضبط کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *