آموزش تغییر صدای تلفن گویای سانترال پاناسونیک و ضبط پیام ورودی سانترال برای منشی تلفنی یا همان تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 با تلفن مدیریتی KX-T7730 و ضبط صدای تلفن گویا سانترال های پر ظرفیت TDA و TDE با تلفن KX-T7665 و دیگر تلفن های دیجیتال مانند KX-DT333 به همراه روش ضبط پیام لایه های زیرین تلفن گویا، در این متن در دسترس مشتریان گرامی قرار گرفته است .
روش ضبط پیام تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 و KX-TEM824
برای انجام این کار باید اول با تلفن مدیریتی KX-T7730 به پورت مدیریتی دستگاه وصل شوید و بعد از آن برای ضبط صدای تلفن گویا به شکل زیر عمل کنید .
برای پیام اصلی یا پیام ورودی و خوش آمد گویی :
1. کلید program را انتخاب می کنیم .
2. عدد 9 را وارد می کنیم .
3. بعد عدد 1 را وارد می کنیم .
4. مجددا عدد 1 را وارد می کنیم .
5. بعد از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط می کنیم .
6. کلید store را در آخر برای ذخیره کردن وارد می کنیم .
برای پیام لایه های بعدی تلفن گویا :
زمانی پیامهای دیگر را می گذاریم که پس از پیام خوش آمد گویی و شماره گیری یک عدد کاربر را به یک مقصد خاص متصل نکنیم، مثلا بعد از پیام خوش آمد گویی کاربر برای ارتباط با واحد فروش عدد 1 را شماره گیری کرده و در این شرایط ما یک منوی تلفنی دیگر برای معرفی بخش های مختلف واحد فروش داشته باشیم .
در این شرایط پیام مربوط به منو های زیرین به این شکل ضبط می شود :
1. کلید program را انتخاب می کنیم .
2. عدد 9 را وارد می کنیم .
3. عدد 3 را وارد می کنیم .
4. عدد 1 (شماره زیر منو) را وارد می کنیم .
5. وارد کردن ستاره (*)
6. بعد از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط می کنیم .
7. کلید store را در پایان برای ذخیره کردن وارد می کنیم .
به این شکل شما می توانید پیام مورد نظر خود را برای معرفی شرکت و بخش های مختلف مجموعه خود نظیر واحد فروش، پشتیبانی و …..
به مشتریان معرفی کنید و در صورتی که لازم بود پیام های مرتبط با منو های دیگر را ضبط کنید .
در صورتی که مشکل در ضبط صدای سانترال دارید با کارشناسان پرگاس پاناسونیک ارتباط برقرار کنید .
برای ارتباط با ما با شماره ی زیر تماس بگیرید :
- آذر 20, 1397
- 916 بازدید