تلفن پاناسونیک

خرید سانترال کوچک برای محیط اداری یک موضوع بسیاری مهم است.برای محیط اداری کوچک چه سانترالی بخرم؟

پرگاس پاناسونیک در این مقاله شما را برای انتخاب یک سانترال برای محیط اداری کوچک راهنمایی می نماید.

اولین قدم برای انتخاب سانترال نیازسنجی مجموعه می باشد، مهم ترین ملاک برای انتخاب آن تعداد خطوط شهری موجود در حال حاضر  و تعداد کارمندی که برای آن ها باید تلفنی به عنوان داخلی در نظر گرفته شود و همچنین افزایش  تعداد خطوط شهری و کارمندان در آینده  می باشد.

ویژگی خرید سانترال کوچک برای محیط اداری

مهمترین دلیل خرید سانترال با سایز نسبتا کوچک، استفاده بهینه در محیط های کوچک می باشد تا فضای کمتری را اشغال نماید به همین دلیل در این مقاله اطلاعاتی در خصوص خرید این نوع سانترال در اختیار شما قرار می دهیم.دستگاه های متنوع بسیاری وجود دارد که هرکدام از ویژگی های خاص خود برخوردار می باشند.

شما عزیزا می توانید با مراجعه به فروشگاه پرگاس پاناسونیک تمامی این مدل دستگاه ها را خریداری نمایید.

دستگاه سانترا ل پاناسونیک مدل  KX-TES824

این دستگاه سانترال پاناسونیک بصورت پیش فرض از 3 خط شهری و 8 خط داخلی و یک کانال دیزا (اپراتور خودکار ) پشتیبانی میکند که قابلیت ارتقا تا 8 خط شهری و 24 خط داخلی را برای شما فراهم میکند و از آنجا که این سانترال در دسته میان رده قرار دارد یکی از پر فروش ترین و مجبوب ترین مراکز تلفن پاناسونیک محسوب میشود.

برای ارتقا اولیه این سانترال به یک کارت KX-TE82483  نیازمی باشد  که 3 خط شهری و 8 خط داخلی را به ظرفیت موجود اضافه میکند و نهایتا آن را به یک دستگاه با ظرفیت  6 خط شهری و 16 خط داخلی تبدیل میکند.

از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • پشتیبانی از 3 خط شهری
  • پشتیبانی از 8 خط داخلی
  • دارای اپراتور خودکار و قابل تنظیم
  • قابلیت ارتقاع تا 8 خط شهری + ارتقاع تا 24 خط داخلی
  • ابعاد مناسب برای محیط های کوچک و اداری

امکانات دستگاه سانترا ل پاناسونیک مدل  KX-TES824

  • ارتقاع دهنده های خط های داخلی و شهری
  • کیت کنترل از راه دور
  • برنامه ریزی دستگاه به طور جامع
  • پشتیبانی از اپراتور خودکار
  • پخش موزیک برای مخاطب در حالت انتظار

ارتقاع دهنده سانترال

برای ارتقا اولیه این سانترال به یک کارت KX-TE82483  نیازمی باشد  که 3 خط شهری و 8 خط داخلی را به ظرفیت موجود اضافه میکند و نهایتا آن را به یک دستگاه با ظرفیت  6 خط شهری و 16 خط داخلی تبدیل میکند.

و در نهایت با تهیه ی یک کارت KX-TE82480   دستگاه سانترال پاناسونیک خود را میتون به ظرفیت نهایی ارتقا داد این کارت 2 خظ شهری و 8 خط داخلی به مجموعه اضافه میکند .

منشی گویا

در حالت کلی سانترال ارتباطات تلفنی را بین کارمندان یک مجموعه با یکدیگر و  ارتباط آنها را با خارج ازسازمان به شکل قابل ملاحظه ای بهبود میبخشد همانطور که گفته شد در این سانترال یک کانال منشی گویا وجود دارد که میتوان آن را با خرید یک کارت دیزا مدل KX- TE82491 به دو کانال ارتقا داد.

خرید سانترال کوچک برای محیط اداری همین ویژگی ها را نیز پشتیبانی می کند.

دیگر تجهیزات سانترال

برای اینکه شما بتوانید شماره تماس های دریافتی را بر روی تلفن خود مشاهده کنید به  تهیه یک  کارت کالر آیدی مدل KX-T82494 نیاز دارید هر کارت کالر آیدی از سه خط شهری پشتیبانی میکند.

KX-TES824

از دیگر قابلیت های این سیستم میتوان به موزیک پشت خط اشاره نمود.

سانترال KX-TES824 از یک عدد ورودی صدا برخوردار است که می‌توانید ورودی‌های مختلف صدا را به آن متصل کنید. سانترال کم ظرفیت مدل KX-TES824  یک آهنگ بصورت پیش فرض بر روی خود دارد ولی برای تنوع بیشتر و برای آنکه زمانی که مشتری با شما تماس میگیرد بتوانید  وی را در حالت انتظار نگه دارید  تا به واحد مربوط  ارجاع دهید  میتوانید سانترال  را به یک دیوایس خارجی به اسم موزیک هلد ، کامپیوتر ، رادیو و …, وصل نمایید تا بنا بر سلیقه شما از آهنگ های مناسبتی و یا حتی تبلیغات شرکت بهترین استفاده را داشته باشید.

KX-AT7730  

برای هر سانترال تهیه یک تلفن اپراتوری یا تلفن سانترالی الزامیست معمولا این تلفن را برای منشی قرا می دهند در این سانترال کم ظرفیت تلفن KX-AT7730  را میتوان برای اپراتوربه عنوان تلفن سانترالی قرار داد زنگ خورها بر روی این تلفن فعال می شود تا اپراتور بتواند به خوبی به خطوط دسترسی داشته و در صورت نیاز مشتری را به واحد مربوطه ارجاع دهد و یا حتی بتواند کنفرانس چند نفره به صورت همزمان برقرار کند.

 تلفن مدل KX-AT7730  جدیدترین طراحی کمپانی پاناسونیک است.

به لحاظ قابلیت و عملکرد مشابه تلفن سری پیش خود مدل KX-T7730  می باشد و فقط به لحاظ ظاهری متفاوت است.

از آنجا که این تلفن های هایبرید دارای 12 کلید جانبی ست شما میتوانید یک کنسول مدل KX-T7740 را به آن اضافه نمایید این کنسول دارای 48 کلید جانبی جهت ذخیره شماره های داخلی و یا خارجی جهت تسریع در ارتباط دادن است.

دیگر قابلیت های دستگاه سانترا ل پاناسونیک مدل  KX-TES824

یکی از قابلیت های بسیار جذاب و کاربردی این سانترال امکان فعال کردن درب بازکن است.

یک کارت KXTE82461  و یک پنل در پشت درب از  طریق دستگاه های تلفن درب مجموعه را باز کنند.

این سانترال طوری طراحی شده است که حتی بتواند در زمان قطعی برق هم بخوبی کار کند تنها کافی ست از یک باتری یک آب شامل 2 عدد باتری  12 ولت 7.2 آمپر و یک کابل رابط باتری استفاده نمایدد که با توجه به میزان استفاده همزمان شما در نبود برق حدود دو ساعت را پشتیبانی میکند.

این سانترال را می تواند از دو طریق برنامه ریزی نمود :

  • از طریق پورت یک دستگاه سانترال و یک دستگاه گوشی تلفن هایبرید پاناسونیک مدل KX-AT/T7730
  • از طریق نرم افزار 

نکته قابل توجه آنست که بدانید این سانترال حدااکثر از 16 تلفن هایبرید پشتیبانی میکند.

بر روی کارت آخر تنها و تنها باید از تلفن های رومیزی آنالوگ استفاده نمود (تلفن آنالوگ رومیزی و یا بیسیم و یا حتی فاکس ) برای آنکه بتوانید سانترال مناسبی برای مجموعه ی خود انتخاب نمایید بهتر است با  مشاوران شرکت پرگاس پاناسونیک در ارتباط باشید.

مهمترین دلیل خرید سانترال کوچک برای محیط اداری

مهمترین دلیل برای خرید سانترال کوچک برای محیط اداری استفاده بهینه از آن است.

دستگاه سانترا ل پاناسونیک مدل  KX-TES824 برای این کار بهترین گزینه می باشد.

به همین خاطر در این مقاله سعی نمودیم با برسی ویژگی ها و امکانات این دستگاه سانترال، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهیم.برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های سانترال و یا خرید آنها می توانید با مجموعه پرگاس پاناسونیک در ارتباط باشید.

  • Maryam Mahdi
  • شهریور 25, 1400
  • 900 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *