تلفن بی سیم مدل TG 9582 

تلفن کارمندی چیست؟ تلفن مدیریتی چه انواعی دارد؟

برای انتخاب یک گوشی مناسب با نیازمان لازم است ابتدا بدانیم گوشی ها را در چه مواردی با یکدیگر مقایسه کنیم تا امکانات برتری ها و

مزایای آن ها را نسبت به هزینه و نیازمان از تلفن کنار یکدیگر قرار داده و بهینه ترین انتخاب را انجام دهیم.

همانگونه که مستحضرید تلفن ها انواع مختلفی دارند.

تلفن را می توان از نقطه نظرهای متفاوتی دسته بندی کرد.

برای مثال:

با سیم و بی سیم بودن
آنالوگ دیجیتال
کارمندی و مدیریتی
با صفحه نمایش و بی صفحه نمایش
تحت شبکه و غیر تحت شبکه
و بسیاری موارد دیگر…

پرگاس پاناسونیک در این مطلب تلفن های مدیریتی و کارمندی پاناسونیک را مورد بررسی قرار داده و تفاوت هایی که در امکانات دارند را ارزیابی کرده و

نهایتا برای هر گروه مثال هایی از مدل های موجود معرفی می کند.

تلفن مدیریتی بهتر است یا تلفن کارمندی؟

در خصوص بهتر بودن یکی از تلفن ها باید گفت که :

بهتر بودن یک تلفن ربط مستقیم با نوع کاربری و نیاز شما از یک تلفن می باشد.

 

 

تلفن های کارمندی و مدیریتی پاناسونیک
تلفن های کارمندی و مدیریتی پاناسونیک

 

تقسیم بندی تلفن های کارمندی و کارشناسی و یا مدیریتی

تقسیم بندی تلفن های کارمندی و کارشناسی و یا مدیریتی بیشتر از جهت ساده سازی برای مخاطب عمومی و

کاربر نهایی می باشد و به این معنی نیست که گوشی مدیریتی به طور مثال در لایه کارشناسی یا کارمندی سازمان یا شرکتی قرار نمی گیرد.

بلکه کاملا متداول است که شرکت ها بر اساس نوع کاربری کارکنان خود برای تعدادی یا کلیه کارمندان خود از یک گوشی مدیریتی استفاده کنند.

 تلفن های سانترال کارمندی و کارشناسی عمدتا تلفن هایی هستند که کلیدهای میانبر محدودی دارند،

صفحه نمایش ندارند یا صفحه نمایش کوچکی دارند و تلفن هایی هستند که عمدتا کلیدهای قابل برنامه ریزی ندارند.

از دسته گوشی های کارمندی و کارشناسی فارق از نوع سیگنال و سانترال یا کارتی که می توانند به آن متصل شوند،

می توان به مدل هایی مانند kx-ts500، kx-t580، kx-t880، kx-t7703، kx-t7665 اشاره کرد.

 

گوشی تلفن های مدیریتی

 

تلفن های مدیریتی سانترال پاناسونیک عمدتا دارای کلید های متعددی هستند که باعث می شود کار با این نوع گوشی برای کاربر  لذت بخش و راحت شود.

کلیدهای میانبر، کلید های قابل برنامه ریزی، کلیدهای نرم افزاری و صفحه کلید اضافی در کنار هم کار کنترل،

دسترسی به خط و کاربری را برای مدیران آسان تر می کند.

در ادامه شما را با کارکرد این نوع کلید ها آشنا می کنیم.

 

 تلفن های مدیریتی
تلفن های مدیریتی

کلیدهای میانبر

کلیدهای میانبر در تلفن مدیرتی وظیفه خلاصه کردن و تکرار فعالیت ها را به عهده دارند.

این کلیدها مانند کلید انتقال مکالمه (Transfer) با انجام چند عملیات مرتبط به انتقال در یک کلید موجب صرفه جویی در وقت کاربر می شوند.

از جمله کار کردهایی که کلیدهای میانبر دارند می توان به شماره گیری مجدد (Redial)، دایورت داخلی (Forward)، شنیدن پیام ها (Message)،

انتقال مکالمه یا همان ترانسفر و بسیاری کلید دیگر اشاره کرد.

کلیدهای قابل برنامه ریزی

کلیدهای قابل برنامه ریزی یا Programable key ها کلید هایی هستند که ما می توانیم فعالیت یا عملکرد مورد نظرمان را به آن ها اختصاص دهیم.

عملکرد هایی مانند شماره گیری سریع که وقتی به یک کلید اختصاص می یابد کمک شایانی در صرفه جویی وقت ما به دنبال دارد.

فرض کنید یکی از مشتریان یا نمایندگان یا همکاران که ما در روز تعداد تماس زیادی با داریم اگر قرار باشد هر مرتبه به صورت کامل شماره مقصد را تماس بگیریم

چقدر فعالیتی ملال آوری خواهد بود.

کلیدهای قابل برنامه ریزی قابلیت های چشمگیر دیگری هم دارند.

برای مثال یک کلید قابل برنامه ریزی قابلیت نمایش وضعیت تماس یک داخلی (BLF) را می تواند داشته باشد.

blf مخفف Busy Lamp Field می باشد و در صورت تنظیم روی یک کلید dss وضعیت اشغالی،

زنگ خوردن و یا آزاد بودن یک شماره داخلی را به ما نمایش میدهد.

نمایش شماره تماس گیرندگان (Caller ID)، تاریخچه تماس ها (History)، دسترسی به خط شهری (CO line) از دیگر قابلیت های یک dss key می باشند.

صفحه کلید اضافی

صفحه کلید اضافی عمدتا برای واحد روابط عمومی، منشی ها و مدیرانی که تمایل داارند عملکرد پرسنل خود را تحت کنترل داشته باشند استفاده می شود.

وقتی تعداد پرسنل یک شرکت رشد می کند و برقرار کردن ارتباط و اطلاع از وضعیت تماس آنها اهمیت ویژه ای پیدا می کند با

تجربه به این موضوع که در گنجاندن تعداد زیادی از کلیدها در یک تلفن سانترال محدودیت داریم از

صفحه کلیدهای اضافی برای افزایش کلیدهای کنترلی و شماره گیری سریع استفاده می کند.

معرفی چند مدل گوشی مدیریتی پاناسونیک

گوشی های مدیریتی متفاوتی با توجه به نوع مرکزتلفن سانترال قابل انتخاب می باشند برای نمونه،

برای مرکزتلفن kx-ta824 می توان به گوشی kx-t7730 اشاره کرد

که یک گوشی هایبرید، می باشد و ده کلید قابل برنامه ریزی دارد.

برای مرکزتلفن سری TDA مثل TDA100 و TDA600 هم از گوشی یاد شده در صورت وجود کارت DHLC و

هم از گوشی های KX-DT333، KX-DT543، KX-DT343 که گوشی هایی دیجیتال هستند می توان استفاده کرد.

در آخر ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پرگاس پاناسونیک با بیش از ده سال حضور موثر در بازار پاناسونیک مفتخر به انجام خدمات ذیل است:

 

 

ارتباط با ما
تهران – سعدی جنوبی – کوچه خوانساری – مجتمع امیر کبیر – طبقه اول – واحد ۱۰۵
۰۲۱-۳۳۹۴۷۰۷۲
info@pargaspanasonic.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *