تعمیرات محصولات مخابراتی پاناسونیک

شرکت پرگاس پاناسونیک با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه ی تعمیرات محصولات مخابراتی پاناسونیک دارد.

مجموع پرگاس پاناسونیک در این ۲۰ سال توانسته در زمینه تعمیرات محصولات مخابراتی پاناسونیک خدمت رضایت بخشی به مشتریان محترم ارائه کند.

حسن رضایت مشتریان محترم و عزیز پرگاس پاناسونیک همه ثروت این مجموعه است.

این شرکت با کادری متخصص و دوره دیده در زمینه تعمیرات سانترال پاناسونیک , تعمیرات تلفن پاناسونیک , تعمیرات فکس پاناسونیک  آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد .

تعمیرات سانترال پاناسونیک

سانترال دستگاهی کاملا پیچیده و حساس است .تعمیر سانترال نیاز به تخصص فراوان دارد و خیلی از مراکز که به تعمیر سانترال میپردازند.بعد از مدتی دستگاه دوباره نیاز به تعمیر پیدا کرده یا در مواقعی دیگر غیر قابل تعمیر خواهد بود  .شرکت پرگاس پاناسونیک با کادری مجرب و آزمایشکاه تخصصی تعمیرات سانترال با بروز ترین تجهیزات کیفیت را تضمین کرده و تمام دستگاه ها را گارنتی میکند .

تعمیرات تلفن پاناسونیک

تعمیرات تلفن مانند تعمیرات سانترال دارای پیچیدگی بالایی نیست اما نیازمند تخصص است .

قطعات تلفن بخصوص در تلفن بی سیم بسیار مشابه هستند.

امکان تعویض اشتباه قطعه سالم به جای قطعه معیوب و صرف هزینه و به نتیجه نرسیدن وجود دارد .

شرکت پرگاس پاناسونیک نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران دارای تجهیزات کامل و کادری متخصص و دوره دیده است شما میتوانید با هزینه کم تعمیرات تلفن بی سیم یا تعمیرات تلفن سانترال خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

با گارنتی رسمی شرکت تحویل بگیرید  و نگرانی بابت تعمیر اشتباه یا خرابی مجدد نخواهید داشت .

گارانتی

لازم به توضیح است ارائه ی خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات مخابراتی پاناسونیک در اسرع وقت انجام پذیر است. ما از زمان فروش دستگاه تا گارانتی و خدمات پس از فروش همراه و همگام شما خواهیم بود.گارانتی پرگاس پاناسونیک که به مهر و تاییدیه این شرکت به مشتریان تقدیم می گردد .خود به تنهایی گویای همه چیز است و می تواند مهر تاییدی بر صداقت ما در جهت ارائه ی خدمات بی نظیر به شما مشتریان عزیز باشد.این روزها اغلب کاربران دستگاههای مخابراتی پاناسونیک با سوالهای متفاوت اعم از نحوه ی عملکرد دستگاه، نحوه ی نصب و استفاده از دستگاه ، چگونگی و مدت زمان شارژ باطری رو به رو هستیم.این شرکت با بردباری و شکیبایی جوابگوی تماس سوالات شما مشتریان گرامی می باشد .

خدمات مشتریان

این مجموعه با ارائه ی انواع خدمات اعم از فروش، تعمیرات و نگهداری نصب و راه اندازی افتخار این را دارد که در تمامی زمینه های خدمات و بی نظیری ارائه دهد.دغدغه های مشتری را کم کند.چرا که این روزها یکی از بزرگترین دغدغه های مشتریان و کاربران عدم اعتماد به خدمات پس از فروش است.این مجموعه با داشتن کادری متخصص در زمینه ی تعمیرات در این زمینه پیشگام است.شرط اول برای ارائه ی خدمات عالی داشتن اطلاعات فنی و نخصصی است.لذا واحد تعمیرات شرکت پرگاس پاناسونیک یکی از واحد های قوی و بسیار مجرب این مجموعه می باشد .برای استفاده از خدمات تعمیرات سانترال پاناسونیک , تعمیرات فکس پاناسونیک و تعمیرات تلفن پاناسونیک می توانید با ما تماس بگیرید .