انواع تعمیرات تلفن پاناسونیک

انواع تعمیرات تلفن پاناسونیک موضوع نوشته امروز ما است.

با وجود آنکه امروزبا توسعه و پیشرفت در زمینه  ارتباطات گوشی های هوشمند (موبایل ) سهم بسیار زیادی از مکالمات را عهده دار است ولی با این وجود در هر خانه ای یک گوشی رومیزی و یا گوشی بیسیم پاناسونیک وجود دارد و در کشور ایران و در بازار های داخلی بیشترین سهم بازار را کمپانی پاناسونیک در بر گرفته است.

کیفیت بالا و دوام بسیار زیاد محصولات این شرکت است که در سال های زیاد فعالیت خود در زمینه تولید گوشی های تلفن پاناسونیک به خوبی توانسته با کیفیت بسیار زیاد محصولات جایگاه خود را در بین مشتریان باز کند و اعتماد مشتریان را جلب نماید.

اگرچه تلفن های پاناسونیک بادوام ترین و محبوب ترین سهم بازار را در ایران دارند.

اما علاوه بر قیمت مناسب این محصولات در برابر کیفیت بالای آن خدمات پس از فروش آن است که پاناسونیک را به بهترین برند در این حوزه تبدیل کرده است .شما به راحتی میتوانید به مراکز مجاز آن مراجعه کرده و با اطمینان از مرکز مورد نظر تلفن خود را برای تعمیرات به کارشناسان این حوزه بسپارید که مراکز  مجاز  در نهایت تعهد از قطعات اورجینال و مرغوب استفاده می کنند و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند.

تعمیرات تلفن پاناسونیک از  جمله خدمات بسیار تخصصی در مرکز پرگاس پاناسونیک می باشد که با تکیه بر مهارت و دانش کارشناسان این مجموعه در بهترین سطح کیفیت انجام میپذیرد.

موارد خرابی رایج در انواع تعمیرات تلفن پاناسونیک

برای اینکه بتوانیم اطلاعات مفید و کاملی در خصوص انواع تعمیرات تلفن پاناسونیک دریافت نماییم باید این اطلاعات را دسته بندی کنیم از این رو در این قسمت از مقاله در پی آن هستیم تا بتوانم درخصوص رایج ترین موارد در خصوص تعمیرات را برسی کنیم.

از رایج ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • کی پد یا شماره گیر تلفن بیسیم
  • عدم شارژ شدن تلفن بیسیم پاناسونیک
  • مشکل صدای ارسالی و دریافتی بیسیم
  • ال سی دی صفحه نمایشگر
  • مشاده نویز در گوشی  بیسیم پاناسونیک
  • آب خوردگی
  • برق خوردگی
  • عدم پخش صدای زنگ هنگام دریافت تماس ورودی

1-کی پد (شماره گیر) تلفن بیسیم پاناسونیک

شایع ترین خرابی یک گوشی بیسیم پاناسونیک در اثر استفاده ی زیاد آن سفت شدن کلیدهای شماره گیر و یا پاک شدن شماره های روی صفحه کلید بیسیم می باشد.

تعمیرات تلفن پاناسونیک

برای رفع خرابی آن از دو طریق میتوان عمل نمود در صورت سفت شدن دکمه ها تعمیر آن و در صورت پاک شدن شماره های روی صفحه کلید تعویض آن پیشنهاد می گردد.

و در صورت پاک شدن شماره های روی صفحه کلید تعویض آن پیشنهاد می گردد.

2-عدم شارژ شدن تلفن بیسیم پاناسونیک

که این مشکل به چند دلیل اتفاق می افتد:  باتری ” مدار شارژ” آدابتور” پایه شارژ”

باتری: اگر بیسیم شما در حال شارژ سه خانه مربوط به شارژ کامل پر شده باشد ولی به محض برداشتن گوشی شارژ خالی کند علت آن باتری ست که مصرفی بوده و تقریبا بعد از دو سال نیاز به تعویض آن می باشد که شما میتوانیدبرای تهیه آن  اقدام به خرید باتری اورجینال  از شرکت  پرگاس پاناسونیک نمایید.

مدارشارژ: اگر بیسیم شما زمانی که روی پایه اصلی و یا پایه شارژ قرار دارد بصورت کامل شارژ نشود مشکل از مدار شارژ بوده و میتوانید به بخش تعمیرات تخصصی شرکت پرگاس پاناسونیک مراجعه نمایید تا در کمترین زمان ممکن و قیمت اقتصادی به شما بهترین خدمات را ارائه نمایند.

3-مشکل صدای ارسالی و دریافتی بیسیم

اگر شما در مکالمات خود صدای طرف مقابل را بخوبی یا اصلا نمیشنوید ایراد در قسمت کپسول گوشی می باشد.

اگر ارسالی شما برای طرف مقابل دچار مشکل باشد ایراد از میکروفن داخلی ست که برای عیب یابی و رفع این مشکل تلفن خود را به واحد تعمیرات شرکت پرکاس پاناسونیک ارسال نمایید.

4-ال سی دی صفحه نمایشگر

اگر شما از سلامت باتری خود اطمینان دارید ولی صفحه نمایشگر تلفن شما از کار افتاده و قادر به دیدن هیچ اطلاعاتی بر روی صفحه نمایشگر خود نیستید احتیاج به تعمیر و یا تعویض صفحه نمایشگر خود دارید که برای عیب یابی و رفع مشکل از واحد تعمیرات تخصصی شرکت پرگاس پاناسونیک اقدام نمایید .

انواع تعمیرات

5-مشاده نویز در گوشی  بیسیم پاناسونیک

شایع ترین ایراد در گوشی های بیسیم پاناسونیک شنیدن صدای نویز هنگام مکالمه می باشد.

پیشنهاد میگردد برای رفع این موضوع ابتدا از دور بودن تلفن بیسیم خود از وسایل برقی اطمینان حاصل کنید.

اگر در منزل از مودم وایفای استفاده میکنید سر راه مودم و تلفن بیسیم خود حتما از یک نویزگیز (اسپلیتر) استفاده نمایید و اگر همچنان شاهد نویز بودید به قسمت تعمیرات تخصصی شرکت مراجعه نمایید.

نمودار تعمیر تلفن

 6-آب خوردگی

که معمولا این ایراد در اثر رطوبت محیط و یا ریختن مایعات بر روی تلفن و حتی تعریق صورت ایجاد میگردد.

البته بسته به میزان خسارت ناشی از آن تعمیر و یا حتی احتیاج به تعویض قطعات داخلی دستگاه می گردد.

7-برق خوردگی

گاهی در اثر نوسانات برق و یا زدن اشتباهی خط تلفن به پریز برق شاهد برق خوردگی دستگاه می شویم.

در این مواقع باید به زودی تلفن را از برق جدا نموده که باعث آسیب کمتری به قطعات داخلی دستگاه شود و در اولین فرصت دستگاه را بصورت کامل همراه با پایه اصلی و پایه شارژ و آدابتور جهت عیب یابی دقیق و اطلاع از میزان خسارت وارد شده به واحد تعمیرات تخصصی شرکت پرگاس پاناسونیک ارجاع دهید.

عدم پخش صدای زنگ هنگام دریافت تماس ورودی

شایع ترین علت آن ضربه های ناگهانی به گوشی تلفن می باشد.

باعث خرابی بلندگوی گوشی می شود ولی برای اطمینان بیشتر برای عیب یابی و رفع آن به واحد تعمیرات تخصصی شرکت مراجعه نمایید .

موارد گارانتی انواع تعمیرات تلفن پاناسونیک

یکی از مهمترین موضوعات در هنگام خرید، گارانتی می باشد.

در خصوص گارانتی موارد مختلفی باید رعایت شود که این ویژگی ها از سمت مصرف کننده می باشد.در حقیقت شخص خریدار باید به این موارد توجه داشته باشد تا محصول خریداری شده در لیست محصولات گارانتی دار قرار گیرد.به طور مثال در وسایل برقی یکی از مهمترین موارد آب خوردگی محصول می باشد که آن را از سرویس گارانتی خارج می نماید.

از مهمترین موارد قابل رعایت در خصوص گارانتی محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • جلوگیری از آب خوردگی محصول برقیپ
  • جلوگیری از ضربه شدید به محصول
  • نوسان شدید برقی (البته در موارد خاص)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *